8. oktoobril toimus Loksa Gümnaasiumis probleemipõhise õuesõppe koolituspäev, kus osalised said koguda teadmisi veekogude tervise hindamise teemadel ning kuidas kõike seda infot ka õpilastele edasi anda. Täpsemaid teemasid, mida koolituspäeval käsitleti, saab lugeda siit.
Suured tänud Loksa Gümnaasiumile koolituse võõrustamise eest.
“Kaasa võtan kindlustunde ja teadmise, et oma töös siiani kasutatav õuesõpe ja lastel ise mõtlemise, uurimise, loomise, lahenduse leidmine on ja peab jääma edaspidiseks minu töösse lasteaias. Kõike saab lasteaialastele seletada neile lihtsamalt ära.”
Koolituspäeva tagasisides palusime osalejatel jagada meiega vähemalt ühte uut teadmist või oskust mille nad seminarilt kindlasti kaasa võtavad. Teiste inspireerimiseks osalenud õpetajate mõtted:
- aja planeerimine
- õuesõppemeetodeid saab kasutada ka kutseõppes
- veestikuingo koduleht, mida saab kasutada edaspidi enda igapäevatöös
- hea oli meelde tuletada, mille peale mõelda, kui järgmine kord õuesõpet organiseerima hakkan
- pole enne mõelnudki, et lastel puudub oskus olla õues
- õpetajana tee ise vähem 🙂 , pane õpilased tööle
- taimede uurimine kooli ümber
- koosloome, koostööl on suur jõud
- vee-elustiku uurimine sai uue vaatenurga
- teiste õpetajatega tihedam kokkusaamine
- probleemipõhine õpe
- võtta kasutusele indikaatorid vee keemilise koostise määramiseks
- teema püstitus ja ajurünnak
- PlutoF on õpilastele kasutatav
- vee omaduste mõõtmine
- ilmajaam, mida saab lasteaia õppetegevuses kasutada